February 15, 2011

Junior Again,,,

Salam to all,

Lama jugak semester dah mula rasanya, tapi baru hari ni sempat nak post. Sibuk pelajar katanya. Ke buat-buat sibuk? Tak pun menyibuk je rasanya. Sah sudah sayalah JUNIOR di UTHM, tapi kali ni pelajar sarjana muda pula.
Ujian 1 untuk Multivariable Calculus dan Dynamics sudah selamat. Dynamics agak kurang memuaskan hati, Multivariable Calculus pula macam mudah sikit, cuma dah ada soalan yang salah bila disemak balik.
Kehidupan Universiti dah mula,
biasalah program, AJK, kuliah, lecturer, staf, macam-macam hal lagi lah.
Memandangkan saya masih freshie balik(walaupun dah kira tahun 4 la) saya masih bebas dari mana-mana persatuan atau kelab atau badan atau-atau, 
PRK pun dah nak berlangsung 21hb Feb ni. 
Sapa la agak-agak jadi MPP sesi ni kan, tunggu dan lihat je la.

Cerita menarik kali ni, 
....... tak de kot.(no idea at all)

p/s: kepada sesiapa yang menyambut Valentine tu, insaf-insaf la. Kita ni makin tua bukan makin muda, ajal makin dekat bukan makin jauh. Baik kita mengingati Nabi kita, kan ada baik tu, Salam Maulidur Rasul.

2 comments:

Aziehussain said...

hye junior.sy da senior da nh.hahahah

hirumi said...

tak yah nak senior sgt la dgn aku. aku tau ko punye seno**l*ng.