November 13, 2010

rindu;berubah

rindu;
mmg biasa la bagi sesiapa pun kalau dah biasa dengan sesuatu sekali nak tinggalkan rasa macam susah je. tak pe  awal-awal je susah lepas tu dah senang. haha. tapi tu lah memang la berat hati  nak tinggalkan UTHM lebih-lebih lagi dekat dengan  rumah, di BATU PAHAT. ish, susah la nak gambar kan senang pun senang, jimat pun jimat. cuma kita ni manusia perlukan satu perkara tu.

berubah;
kalau asyik sama je, mana pulak peningkatannya. perubahan itu perlu. kadang yang pahit tu kalau ditelan lama-lama manis, yang manis pulak asyik ditelan kencing manis nanti. masing-masing ada pro and con. UTHM ada ini itu UIA pun ada ini itu. tapi hati aku ni terasa nak ke sana. ingin berubah. biar susah payah sedikit. biar bertemu sahabat baru, bukan sahabat lama tidak bagus cuma ingin menambah lagi.

susah;
mmg susah nak pilih antara UTHM dengan UIA, yang satu sudah lama kenal dan mesra. yang satu, baru dan cantik molek. semoga pilihan aku dipermudahkan.

No comments: