November 20, 2009

Sem Break

Macam biasa.
Bila dah habis final paper, start la cuti.
Cuti yang orang-orang tunggukan bila masa semesta berlangsung.
Tapi bila dah cuti, mula la merungut,
"Bosan la, hari-hari duduk rumah,buat benda sama",
"Bosan la, tak tahu nak buat apa",
"Aku bosan la hari ni".

Dah anda cakap bosan jadi semakin bosan la anda.
Selalu Dr Fadzilah Kamsah akan cakap apa?
"Ambil yang positif",
"Buat anjakan paradigma",
"Bila fikir baik, yang jadi pun baik la".

Jadi, saya harap pembaca semua akan memanfaatkan cuti yang ada.
Keutamaan adalah untuk student-student yang tengah bercuti.

Saya?
Trying to getting better and better.
Cuba la buang apa-apa yang buruk.
Dan tambah la yang baik-baik banyak-banyak lagi.

Cuti akan best.
Hargai lah ia.

4 comments:

shazclan said...

oi zul..jom jalan2 jom...ajak fitri skali..kebetulan cuti same plak..bkn slalu dapat cuti same nie...haha

hirumi said...

ok set masa dan tempat. I'll be there

░♥si lampu neon♥░ said...

aku pon ngah cuti gak lalala. tapi bermanfaat depan blog jer. hampes betul

hirumi said...

kahkahkah neon. kalau tak bermanfaat depan blog, itu bukan neon mananya.hahaha.