October 11, 2009

Apa yg terbuka?

Kisah ni berlaku semalam..
Semata-mata mahu pergi jemputan rumah terbuka oleh lecturer aku.
Dari parit raja hingga ke parit besar(dekat dgn BPmall).
So sampai la ke rumah beralamat TL27,Parit Besar,83000 Batu Pahat, Johor..
Enjoy myself there..
Eating all kind of food..
Ate Ate N Ate..
Satay, Spaggeti, Soto and etc..
Laugh. Happy. Full of sunshine.
On the way back.
Main-main dalam kereta.
Ketawa-ketawa.

Rusydi melawak,
"Polis-polis."
So, aku terus tarik seatbelt sambil ketawa dan pandang ke arah dia,
Tiba-tiba
"Eh...."
"Shreeet................. Bam!!!"
(Sebuah kereta kancil melanggar sebuah kereta persona yang tgh berhenti nak belok"

Alamak aku dah langgar kereta org.
Tu ala akibat leka bergurau dalam kereta.
Parking tepi jalan.
Settle kan.
Mangsa siap telefon bapa dia+kawan-kawan ramai
(macam ajak gaduh je tp semua muka jambu.lol.)

Settle tepi. Last-last terbuka la wallet aku ni mengeluarkan RM50 :(

End of story.

Moral of story: don't play-play while driving!

Jadi, apa yang terbuka? Rumah atau wallet aku???

2 comments:

ain said...

ish3..cian ko..
2 la,gi x ajak..huhu

hirumi said...

gi accident pon nk ajak ke?
kalau accident parit raja ok la jugak boleh makan minum.