May 08, 2009

Projek Cuti SEM

Memandangkan ramai member2 aku sudah pergi balik ke tanah tumpah darah masing.
Memang la kan dah cuti sem.
Ada yg buat LI(Latihan Industri).
Ada yg kerja.
Ada yg anggur2.<-(banyak makan anggur kot) AKU?? Buat ape? Hem... Mari kite pikir same2. Kerja? No.... No.... No.... Buang masa. Buang duit. Mane x nye kerja masuk pagi balik malam cuti satu hari je.balik2 kerja tido,esok bangun dah siap pergi kerje lagi. Makan kt tempat kerja bukan free, bayar jugak.. dapat gaji tolak duit makan tolak duit minyak abis dah gaji.
Ape dapat?
Cuti abis nnt
Duit xde
Rehat x dapat
So aku decide buat bende lain.
Till next time..
Haha..

8 comments:

azlan ahmad said...

woit dak hengus..
wat la menda ber pekdah sket..
huh..

nantikan panggilan ak..
dalam masa terdekat..
mesej je kot..
heee..

yaziith su anaz said...

cuba buat charity works.



:))

hirumi said...

yazith:dah selalu buat dah..
alan:betul x lan?

shazclan said...

ader pown update...ingatkan dah hilang...haha

hirumi said...

ade bz sikit ari tu exam..

Nic Da Nic said...

huhu
do something lar apek
bleh wat itu nasi lemak jual de ma..
kan u jual nasi lemak masa kat TSN
sure sedap !!!!!


tapi jgn extra benda lain utk i punya nasi lemak ...kekekekeke

regards

enjoy ur holidays...

afandiahmad said...

Meh la dtg makan angin kat London!

shazclan said...

adoiyai...nie dah cuti nie kalu takde update gak ak tak taw la...haha