March 27, 2009

Jatuh longkang

Tadi masa balik dari makan (sebenarnya lepas bayar kat kaunter).
Tiba2 sliip....
bunyi selipar capal aku bila tergelincir dek cerun kecik sebab warong tu buat lantai warong la.
DUS!! bunyi nangka busuk jatuh tergolek..
semua pandang!!
cis! jatuh air muka..
bangun cepat2, jalan laju2 ke kereta yg agak jauh di parking kn.
walaupun sakit x terhingga kt kaki tu sebab lutut terhentak kat segi longkang kecik masa jatuh tu.
sampai sekarang masih terasa sakitnya lutut ni.
Esok boleh main futsal lagi ke tak ni..
Ish2..
Haha tapi kalau difikirkan kelakar jugak macamane boleh jatuh kat tempat tu.
haha lawak2..
kisah lawak hari ni dalam sejarah hidup aku.
Banyak lagi kerja nak kene siapkan.
See ya..

6 comments:

muhammad norazwan said...

iiissssshhhh..... kesian...uuuhhh uuuhhh

mohd noorshazwan said...

adush....konfem sakit ar...meh ak ubat saket ko ngan jawab tag yang baru jer ak bagi kat ko....haha...http://shazclan.com

norfaiz said...

aku saksi!!!!!
jtuh air mka aku sma....
huuuuu

UTHMbloggers said...

add as follower

Fit_Fin said...

tahniah..

norfaiz said...

update la sengal....nes