August 21, 2008

Lawatan ke Bandaraya Persisir Pantai, Ganu Kite!!


Lawatan dimulakan dengan Masjid Kristal pembuka tirai segala tempat lawatan..

Posing ape kt situ tu?


Cantik masjid nya tapi ni la satu-satunya masjid yang mendapat tentangan pelbagai pihak.. kerana.. kita same-same la fikir..




Sebenarnya lawatan ni ialah lawatan budak2 degree ke empangan kenyir bagi menyiapkan assignment thermodinamik dieorang.. tp macamane agak nya kiteorang boleh sesat sekali..
ni lah yang dinamakan rezeki jgn ditolak, bala jgn dicari...

Lawatan diteruskan ke pasar kegemaran ramai.. pasar payang kuala terengganu...
Apa agaknya yang best kat sini? tak de pape pun yang best..
baju-baju batik sutera yang mahal ada la.. ni semua sebab kaum hawa la yang minta sangat nak ke mari..







Kembali kepada tujuan asal... Syukur ke hadrat ilahi kita semua tiba di empangan kenyir.. best juga tempatnya.. macam2 ada.. yang pasti tasik ciptaan Maha Esa ini amat memukau pandangan mata sesiapa yang melihatnya.. wau!!
kemudian kami terus ke dalam sistem janakuasa elektrik hidro.. kami semua terang kan tentrang semua hal didalam sistem janakuasa tersebut.. sedikit sebanyak kami dapatlah belajar.. (masa ni pakai baju bengkel universiti ni)
akhirnya sampai la ke akhir lawatan..
kami semua pulang dengan gembira kot yang pasti memang penat yang teramat..

No comments: